Contact

Vragen, klachten, calamiteiten

Heeft u een vraag  stel deze via het vragenformulier. Klachten, calamiteiten of incidenten kunt u melden via het klachtenformulier.

Telefonisch contact

Voor vragen kunt u van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 16.30 uur telefonisch contact opnemen. Voor klachten, calamiteiten of incidenten kan dit 24 uur per dag, 7 dagen per week. Telefoon: 026 359 99 99.

Adresgegevens

  • Bezoekadres: Markt 11, 6811 CG Arnhem
  • Openingstijden: maandag tot en met donderdag van 7.30 - 18.00 uur en vrijdag van 7.30 - 17.00 uur.
  • Route naar het Huis der Provincie
  • Postadres: Postbus 9090, 6800 GX Arnhem
  • E-mail voor het toezenden van stukken: post@gelderland.nl 
  • Telefoon: 026 359 91 11

Vragen over uitvoering van werk

Heeft u een vraag of klacht over de uitvoering van werkzaamheden, dan kunt u contact opnemen met de gemeente waar het werk wordt uitgevoerd.